Ritim/ ŞİRKET EKİP YÖNETİMİ

Orkestra Ritim Nedir?

 

Orkestra Ritim tüm işletmelerin ortak olarak ihtiyaç duyduğu "Güvenli Dosyalama Yönetimi", "Güvenli E-Posta Sunucusu", "Faks Sunucusu", "Adres Yönetimi", "Faaliyet Yönetimi", "Mesajlaşma" ve "Toplu Gönderi Yönetimi" gibi enstrümanları içerisinde barındıran Orkestra ile tanışma paketidir.

 

Orkestra Ritim ile verimli ekip oluşturmanın temel uygulamalarına sahip olabilirsiniz. 

 

Güvenli Dosyalama sistemi ile şirketinizde yer alan tüm dosyaların merkezi bir alanda saklanmasını ve otomatik olarak revize edilmesini sağlayabilirsiniz. Dosyalar üzerinde içerikten arama yapabilir veya istediğiniz nesneler ile ilişki kurabilirsiniz. Gelişmiş dosya yetkilendirmesi ile ihtiyaçlarınıza ve yapınıza uygun bir yetkilendirme sistemi kurabilirsiniz.  

 

Güvenli E-Posta Sunucusu ile e-posta işlemlerinizi kendiniz yönetebilirsiniz. E-posta adresi açabilir, yönlendirme yapabilir veya istenmeyen e-posta mesajları için filtre oluşturabilirsiniz. Şirketinize gelen ve giden tüm mesajların otomatik yedeklenmesi sayesinde bilgi kaybı yaşamazsınız. 

 

Faks Sunucusu ile faks gönderebilir veya alabilirsiniz. Ayrıca Interfaks entegrasyonu ile interfaks hesabınızdan toplu faks gönderimi yapabilirsiniz. 

 

Adres Yönetimi ile firma ve ilgili kişi kayıtları yapabilirsiniz. Gönderi tercihlerinin uygun olması durumunda firma ile yapılan tüm e-posta mesajlarından otomatik faaliyet kayıtları oluşabilmektedir. Bu sayede firma kartı içerisinden şirketinizin firma ile yaptığı tüm yazışmaları görebilirsiniz. 

 

Faaliyet Yönetimi ile diğer firmalara ve ilgili kişilere yaptığınız faaliyetleri takip edebilirsiniz. (Teklif verme, Telefon Görüşmeleri, Sunum, Ziyaret vb.)

 

Toplu Gönderi Yönetimi ile iletişim bilgilerine sahip olduğunuz firma ve kişilere toplu SMS, E-posta ve mektup gönderimi yapabilirsiniz. Ayrıca raporlarınızdan otomatik gönderi öğeleri oluşturabilirsiniz.  

 

Mesajlaşma sistemi ile kullanıcıların birbirleri ile güvenli mesajlaşması sağlanmaktadır. 

 

Orkestra Ritim Ne Fayda Sağlar?

 

•           Tüm kullanıcılar yetkileri dahilinde dosyalama sistemine erişim sağlar.

•           Erişim kuralları sayesinde kişinin bulunduğu yere bağlı olarak erişimi kısıtlanabilir. (Örnek: Şirket dışından muhasebe verilerini görmesin ama şirket içindeyken görsün)

•           Otomatik revizyon takibi sayesinde dosyalarınız güvende olur. İstediğiniz zaman istediğiniz revizyona dönebilirsiniz. 

•           Dosya içeriğinden arama sayesinde istediğiniz dosyaları çok daha kolay bulabilirsiniz. 

•           Dosya şablonları sayesinde her zaman en güncel dosyalara ulaşabilirsiniz. 

•           E-posta sunucusu ile şirketinize gelen ve giden tüm e-posta mesajları otomatik olarak yedeklenir. 

•           Adres yönetimi ve faaliyet yönetimi ile müşteri ilişkilerinizi daha sıcak tutabilirsiniz. 

•           Herhangi bir bilgisayardan ihtiyacınız olan tüm verilerinize ulaşabilirsiniz.

 

 

Sosyal Medya Hesaplarımız

Sosyal medya hesaplarımızı takip edin

Copyright © Tüm Hakları Saklıdır 2019- ALAMAÇ.